ΆΝΤΙ

always under construction

κάντε κλικ στις εικόνες για πλήρες μέγεθος

:)

Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

φιλολογικές ανησυχίες...

...εξομολογήθηκε ασφαλίτης στον Δ. Παπαδάτο:  
Ένας από τους άντρες της ασφάλειας, αξιωματικός απ ότι μπόρεσα να καταλάβω, αστυνόμος, όπως είδα στη σφραγίδα του στο έγγραφο που υπέγραψα, στην κατάθεσή μου δηλαδή, με πλησιάζει και μου λέει ότι, φιλολογικά μιλώντας, τι θα πίστευα για κάποιον ο οποίος συλλαμβάνεται επ΄ αυτοφώρω να κλέβει ένα σπίτι, ο ιδιοκτήτης του σπιτιού τον σπάει στο ξύλο γιατί τον κλέβει και ο κλέφτης παραπονιέται γιατί τον χτυπούν.

Ρωτάω τι σχέση έχει αυτό με τη δική μου την περίπτωση κι αν είμαι κάποιου είδους κλέφτης εν πάση [περιπτώσει και μου εξηγεί με δεύτερη ερώτηση, τι θα είχαμε να πούμε για κάποιον ο οποίος είναι ενάντια στο σύστημα και χτυπάει το σύστημα και θέλει να ρίξει το σύστημα και το σύστημα που θέλει αυτός να ρίξει κάποια στιγμή τον αρπάζει, τον χτυπάει, νιώθει πάνω του το σύστημα που θέλει να ρίξει. Τι θα λέγαμε γι αυτόν, όταν αυτός ζητάει τα δικαιώματά του και παραπονιέται ότι τον χτυπάει το σύστημα αυτό που αυτός χτυπάει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: