ΆΝΤΙ

always under construction

κάντε κλικ στις εικόνες για πλήρες μέγεθος

:)

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

ΚΟΝΤΟΥΛΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ?????

«Δεν θέλω να “κοντύνω” τον Βορίδη. Πήρα μια πορτοκαλιά κοντή, την πότισα, της έβαλα λίπασμα, μεγαλώνει, και τώρα τρελός είμαι να θέλω να την κλαδέψω;».
"Φοβήθηκα απλώς ότι ο Βορίδης έχει μια ιστορία που με πάρα πολλή τέχνη την έχω καλύψει. Με τον Λεπέν, τα τσεκούρια και τα σχετικά. Όλα αυτά, λοιπόν, λέω για φαντάσου, ξαφικά, 30 Οκτωβρίου, κάποιο 'καλό παιδί' από τη ΝΔ ή από την ομάδα του Τσίπρα, να μου πετάξει ένα βίντεο στον αέρα. Κι άντε μετά να τρέχω να εξηγώ"



(τι κρίμα....
καλύτερα να σου 'βγαινε τo μάτι)

6 σχόλια:

Papatragos είπε...

Βρε λεμονιά να μην είναι :Ρ!

πρκλς είπε...

Εμένα πάντως, ο εικονιζόμενος αηγιώργης πίσω από τον πρωταγωνιστή, κάτι μου θυμίζει, αλλά δεν θυμάμαι τι...
:-)

uhuru είπε...

Φιλε prkl στα δικά μου θρησκευτικά αυτός είναι ο άγιος φιλόλαος ο προστάτης των ασπόνδυλων

crimes είπε...

...δηλαδή, ο πρόεδρας δήλωσε ότι ο Βορίδης είναι φασίστας μαχαιροβγάλτης;;;;;
έλα, δεν το πιστεύω.!!!!

Papatragos είπε...

Όχι, δήλωσε ότι δεν είναι καλό να υπενθυμίζεται (στους μπετόβλακες που καταφέρνει να ξεγελά με τους λαικισμούς του και ΔΕΝ είναι -τίγκα- ακροδεξιοι, αλλά τον ψηφίζουν) στις εκλογές ότι είναι φασίστας τσεκουροφόρος.
Μικρή αλλά ειδοποιός ;)

εξαδάκτυλος είπε...

Δυστυχώς βέβαια, το είπε - δεν το είπε, ένα και το αυτό.

Ακούσατε να πειράχτηκε κανείς; Το συζήτησαν πουθενά; Τον ξεφώνησε κάποιος;

Μνήμη χρυσόψαρου...